Page 121 - Faaliyet Raporu - 2015
P. 121
BOLU BELEDİYESİ | FAALİYET RAPORU 2015
MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
Görev, Yetki ve Sorumlulukları
Bolu Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğü yönetmeliği, 03.07.2005 tarih ve 5393 sayılı
Belediye Kanunun 59. maddesindeki belirtilen gelirlerin toplanması, 60.maddesindeki
giderlerin takibi; 10.12.2003 tarih ve 5018 sayılı Kamu Mali Yönetim ve Kontrol
Kanunun 48, 49, 59 ve 60 maddesinde bahsedilen görevleri yerine getirmek üzere,
22.02.2007 tarih ve 26442 sayılı resmi gazetede yayımlanan Belediye ve Bağlı
Kuruluşları ile Mahalli İdare Birlikleri Norm Kadro çerçevesinde Belediye Meclisimizin
kararı ile Mali Hizmetler Müdürlüğü olarak yürürlüğe girecektir. İş Bu Yönetmenlik
Belediye Meclisinin 09/04 /2007 tarih ve 100 sayılı kararı ile onaylanmıştır. Karar
kapsamında görev, yetki ve sorumlulukları tanımlanmıştır.
Personel Yapısı
Mali Hizmetler Müdürlüğü’nde; 1 müdür, 17 memur, 12 işçi, 12 geçici işçi ve 11hizmet
alımı olmak üzere toplam 53 personel ile görev yapmaktadır.
Faaliyet ve Projeler
Mali Hizmetler Müdürlüğü kapsamında 2015 yılında gerçekleştirilen faaliyet şu
şekildedir;
2380 ve 3030 Sayılı Kanuna Göre Belediye Payları aşağıdaki gibidir;
Mükellef
Tahakkuk (TL) Tahsilat (TL)
Sayısı
Genel Bütçe Vergi
Gelirleri 1 64.037.943,58 TL 64.037.943,58 TL
1319 Sayılı Emlak Vergisi Kanununa göre belediye gelirleri aşağıdaki gibidir;
Gelir Türü Mükellef Sayısı Tahakkuk (TL) Tahsilat (TL)
Emlak Vergisi
Bina Vergisi 52383 8.096.502,04 TL 57.522.237,58 TL
Arazi Vergisi 32794 133.251,04 TL 49.229,39 TL
Arsa Vergisi 17024 6.457.792,51 TL 4.720.330,96 TL
Bolu Belediyesi | 121

