Page 157 - Faaliyet Raporu - 2015
P. 157
BOLU BELEDİYESİ | FAALİYET RAPORU 2015
Bimer Müracaatları
2015 yılında BİMER (Başbakanlık İletişim Merkezi) kanalıyla Belediyemize 332 adet
BİMER müracaatı olmuş, yapılan müracaatlar ilgili birimlere iletilerek alınan cevaplar
BİMER’e iletilmiş ve aynı zamanda müracaat eden kişilerin ikamet adresi yoksa mail
adresine bildirilmiştir.
Bol Hizmet Noktası
Halka dönük yönetim anlayışıyla, hizmette kalite ve verimliliği artırmak, halkın
memnuniyetini sağlamak, hizmetler hakkındaki önerilerini tespit etmek, insanların dilek
ve şikâyetlerini kolayca iletebilmesi ve sorunlarına en kısa sürede çözüm bulabilmesi
amacıyla sosyal belediyecilik kapsamında Bol Hizmet Noktası faaliyetlerini
yürütmektedir.
Bol Hizmet Noktasının 2015 yılındaki vatandaşlardan gelen talep, şikayet öneri ve
dilekçelere ilişkin faaliyetleri sonucunda;
01.06.2013 tarihinden itibaren vatandaşlardan gelen dilekçeler Bol Hizmet
Noktasından alınmaya başlanmış olup 2015 yılı içerisinde 17239 adet dilekçe kayda
alınmıştır.
Vatandaş memnuniyetini sağlamak amacıyla, danışma ve bilgilendirme hizmetleri,
ortak sicil işlemleri, asker ailesi yardımı başvuruları, iş başvurusu, ev bankası kaydı,
tahakkuk işlemleri, imar müdürlüğü başvuruları, kart başvuruları, paso işlemleri,
hayır çarşısı başvuruları, cenaze işlemleri, konteynır – moloz - cüruf – çöp ve geri
dönüşüm talepleri Bol Hizmet Noktasından alınmaktadır.
Bolu Belediyesi | 157

