Page 156 - Faaliyet Raporu - 2015
P. 156
BOLU BELEDİYESİ | FAALİYET RAPORU 2015
Birim Müdürlüklerinde işlemi biten evrakın ilgili yönetmelik maddeleri gereğince
uygunluk kontrolü yapılarak, kabulü yapılmıştır.
Mali Hizmetler Müdürlüğü, İmar ve Şehircilik Müdürlüğü, Yazı İşleri Müdürlüğü,
(İnsan Kaynakları), Zabıta Müdürlüğü’nden yönetmelikte belirtilen esaslar
doğrultusunda evrak teslim alınmış, Kurum Arşivi tarafından yine yönetmelik
esasları gereğince kabulü yapılmıştır.
Kurum Arşivi’ne devredilen evrakların birimlere göre dağılımı türü ve adedi:
İmar ve Şehircilik Müdürlüğü :117
Yazı İşleri Müdürlüğü (İnsan Kaynakları Birimi) :102
Zabıta Müdürlüğü : 253 adet evrak
Kurum Arşivi’nden talep edilen evrak sayısı;
İmar ve Şehircilik Müdürlüğü (İnşaat ve iskân ruhsatları, proje, ilişik kesme belgesi
Encümen ve Meclis Kararı, müştemilat v.s. ) :2470
Mali Hizmetler Müdürlüğü :95
Yazı İşleri Müdürlüğü :2
İnsan Kaynakları Birimi :21
Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü :3
Destek Hizmetleri Müdürlüğü :4
Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü :5
Zabıta Müdürlüğü :262
Hukuk İşleri Müdürlüğü :4
Strateji Geliştirme Müdürlüğü :1
Özel Kalem Müdürlüğü :1
Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü :1
Bolu Belediye Başkanlığı Kurum Arşivimizde İmar Müdürlüğü’ne ait evraklar ada
parsel bazında geriye dönük birleştirme uygulamasına geçilmiştir.
1954 yılından başlanarak 2010 yılına kadar olan tüm evrakların tek bir klasörde
birleştirilmesi işine başlanmıştır. Bu sayede arşiv malzemesine (belge, proje, plan v.s.
) hem dijital ortamda hem de fiziki ortamda en güncel ve en kısa sürede ulaşma
imkânı sağlanmaktadır. Çalışmalara devam edilmektedir.
Kurye
Belediye birim Müdürlüklerinden dış birimlere, resmi kurum ve kuruluşlar ile gerçek
veya tüzel kişilere gönderilecek resmi evrak, kargo v.s. zimmetli evrak dağıtım işleri
Belediye hizmetlerinin daha düzenli, güvenli, verimli, hızlı ve etkin olarak yürütülmesi
amacıyla Müdürlüğümüzde “Dış Kurye” tarafından yapılmaktadır.
Bolu Belediyesi | 156

