Page 154 - Stratejik Plan (2011 - 2014)
P. 154

A9 Hedef 9.8                        Vatandaş Odaklı Modern Bir Kent

                                              Olacak Prestij Projelerini Hayata
                                              Geçirmek.








                           Stratejiler

                           1. Bolu Dağı seyir teraslarını oluşturmak.
                           2. Toplam  inşaat  alanı  89  bin  105  metrekare  olacak
                             pazaryerini tamamlamak. Pazaryerinde 1600 araçlık
                             otoparkın  yanında,  alışveriş  merkezleri, Pazar  alanı
                             ve bürolar bulunmasını sağlamak.
                           3. Bolu  Araştırmalar  Merkezi  faaliyetlerini  artırarak
                             sürdürmek bu çerçevede plan dönemi sonuna kadar
                             10 yeni yayın yapmak.
                           4. Kent içinde prestij alanları oluşturmak.

                           Performans Göstergeleri

                                 Vatandaş  odaklı  modern  bir  kent  olunduğuna
                                  yönelik  vatandaş  görüşünün  her  yıl  bir  önceki
                                  yıla oranla % 15 oranında artırılması.
   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159