Page 164 - Stratejik Plan (2011 - 2014)
P. 164

STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİ


                 Plan ve Programlar
                 GZFT Analizi
                 Piyasa Analizi        DURUM ANALİZİ             NEREDEYİZ?
                 Hedef Kitle/İlgili
                 Tarafların Belirlenmesi

                 Kuruluşun varoluş
                 gerekçesi              MİSYON            VE
                 Temel İlkeler         İLKELER

                 Arzu edilen gelecek         VİZYON                 NEREYE
                                                                   ULAŞMAK
                                                                   İSTİYORUZ?
                 Orta vadede                STRATEJİK
                 ulaşılacak amaçlar
                 Spesifik, somut ve       AMAÇLAR VE
                 ölçülebilir hedefler        HEDEFLER


                 Amaç ve hedeflere         FAALİYETLER             GİTMEK
                 ulaşma yöntemleri               VE            İSTEDİĞİMİZ YERE
                 Detaylı iş planları        PROJELER                 NASIL
                 Maliyetlendirme                                ULAŞABİLİRİZ?

                                                               BAŞARIMIZI NASIL
                                                                 TAKİP EDER VE
                 Raporlama
                 Karşılaştırma                İZLEME          DEĞERLENDİRİRİZ
                                                                        ?
   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169