Page 44 - Bolu Belediyesi Faaliyet Raporu - 2024
P. 44
BOLU BELEDİYESİ | FAALİYET RAPORU 2024
B. PERFORMANS BİLGİLERİ
Görev, yetki ve sorumluluklar, personel yapısı, fiziksel kaynaklar, bilgi ve teknolojik kaynaklara ilişkin
durum, yapılan faaliyet ve projeler her birim bazında detaylı olarak verilmiştir.
DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Görev, Yetki ve Sorumlulukları
Destek Hizmetleri Müdürlüğü Yönetmeliği, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu, 5393 Sayılı Belediye
Kanunu ve Destek Hizmetleri Müdürlüğü’nün görevlerine istinaden Belediye Meclisi’nin 11.01.2021 tarih
ve 2021/28 sayılı kararı ile onaylanmıştır. Karar kapsamında görev, yetki ve sorumlulukları tanımlanmıştır.
Personel Yapısı
- Destek Hizmetleri Müdürlüğü’nde 2024 yılında; 1 müdür, 7 memur, 3 sözleşmeli memur, 4 daimi
işçi, 148 şirket personeli olmak üzere toplam 163 personel bulunmaktadır.
Faaliyet ve Projeler
Destek Hizmetleri Müdürlüğü faaliyetlerini 10 ana birim tarafından gerçekleştirmektedir.
Destek Hizmetleri Birimi
Makine İkmal Birimi
Ulaşım Birimi
Teknik Ekip Birimi
Elektrik İşleri Birimi
Hammadde Ocakları
Çaygökpınar Taş Kırma Konkasör ve Asfalt Üretim Tesisi
Beton Parke Taşı ve Bordür Üretim Tesisi
GES (Güneş Enerji Sistemleri)
Bilgi İşlem Birimi
Destek Hizmetleri Müdürlüğü’ne bağlı birimler tarafından 2024 yılı içerisinde şu faaliyet ve projeler
gerçekleştirilmiştir.
Destek Hizmetleri Birimi
Büro İşleri
Müdürlüğümüze; Belediye Birimleri, diğer kamu kurum ve kuruluşları ve vatandaşlar tarafından toplam
4718 adet yazı gelmiş, Müdürlüğümüze gelen bu yazılara toplam 1945 adet cevabi yazı hazırlanmıştır.
Belediye hizmet birimlerinde, arıza durumunda ısıtma sistemlerinin, bakım ve onarımı yapılmıştır.
Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü ile Müdürlüğümüze bağlı Üretim tesislerinin Sanayi Sicil İşlemleri
yapılmıştır.
Merkez ve ilçelerimize hitap eden telsiz sisteminin bakımları aksatılmadan yapılmış ve arıza anında
müdahale edilmiştir.
Bolu Belediyesi | 41

