Page 47 - Bolu Belediyesi Faaliyet Raporu - 2023
P. 47
BOLU BELEDİYESİ | FAALİYET RAPORU 2023
B. PERFORMANS BİLGİLERİ
Görev, yetki ve sorumluluklar, personel yapısı, fiziksel kaynaklar, bilgi ve teknolojik
kaynaklara ilişkin durum, yapılan faaliyet ve projeler her birim bazında detaylı olarak
verilmiştir.
DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Görev, Yetki ve Sorumlulukları
Destek Hizmetleri Müdürlüğü Yönetmeliği, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu, 5393
Sayılı Belediye Kanunu ve Destek Hizmetleri Müdürlüğü’nün görevlerine istinaden
Belediye Meclisi’nin 11.01.2021 tarih ve 2021/28 sayılı kararı ile onaylanmıştır. Karar
kapsamında görev, yetki ve sorumlulukları tanımlanmıştır.
Personel Yapısı
Destek Hizmetleri Müdürlüğü’nde 2023 yılında; 1 müdür, 6 memur, 3 sözleşmeli
personel, 6 daimi işçi ve 102 şirket personeli olmak üzere toplam 118 personel
bulunmaktadır.
Faaliyet ve Projeler
Destek Hizmetleri Müdürlüğü faaliyetlerini 9 ana birim tarafından gerçekleştirmektedir.
Destek Hizmetleri Birimi
Makine İkmal Birimi
Ulaşım Birimi
Teknik Ekip Birimi
Elektrik İşleri Birimi
Hammadde Ocakları
Çaygökpınar Taş Kırma Konkasör ve Asfalt Üretim Tesisi
Beton Parke Taşı ve Bordür Üretim Tesisi
GES (Güneş Enerji Sistemleri)
Destek Hizmetleri Müdürlüğü’ne bağlı birimler tarafından 2023 yılı içerisinde şu faaliyet
ve projeler gerçekleştirilmiştir.
Destek Hizmetleri Birimi
Büro İşleri
Müdürlüğümüze; Belediye Birimleri, diğer kamu kurum ve kuruluşları ve vatandaşlar
tarafından toplam 3659 adet yazı gelmiş, Müdürlüğümüze gelen bu yazılara toplam 1743
adet cevabi yazı hazırlanmıştır.
Belediye hizmet birimlerinde, kış hazırlığı olarak ısıtma sistemlerinin tümünün
kontrolü, bakım ve onarımı yapılmıştır.
Bolu Belediyesi | 44

